Home

κουτσομπολιό Περιπλανώμενος Εγκεφαλικό μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι ερευνα Πολύτιμος Αλλεπάλληλος τσάντα

Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής  μάθησης
Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησης

Η τεχνολογία στην εκπαίδευση – Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε  να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον και την επιθυμία για μάθηση, καλλιεργώντας  ικανότητες του 21ου αιώνα…
Η τεχνολογία στην εκπαίδευση – Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον και την επιθυμία για μάθηση, καλλιεργώντας ικανότητες του 21ου αιώνα…

Έρευνα για την περίοδο της καραντίνας - Βασικός πυλώνας η εξ αποστάσεως  εκπαίδευση
Έρευνα για την περίοδο της καραντίνας - Βασικός πυλώνας η εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Έρευνα: Τα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας μπορεί να βοηθήσουν στην  έγκαιρη ανίχνευση των συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ - ertnews.gr
Έρευνα: Τα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας μπορεί να βοηθήσουν στην έγκαιρη ανίχνευση των συμπτωμάτων της ΔΕΠΥ - ertnews.gr

Cyber security game based training
Cyber security game based training

Ιδέες και οδηγίες για μάθηση βασισμένη στα σχέδια εργασίας (Project – Based  Learning). – ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιδέες και οδηγίες για μάθηση βασισμένη στα σχέδια εργασίας (Project – Based Learning). – ΙΔΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Mάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι
Mάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι

παιχνίδια | ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
παιχνίδια | ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Συμμετοχικός σχεδιασμός εκπαιδευτικής εφαρμογής για φορητές συσκευές|Open  Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture  [AFIMinEC]
Συμμετοχικός σχεδιασμός εκπαιδευτικής εφαρμογής για φορητές συσκευές|Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]

7th Pan-Hellenic Conference with International Participation, Information  and Communication Technologies in Education
7th Pan-Hellenic Conference with International Participation, Information and Communication Technologies in Education

Παιχνίδι Tο παιχνίδι είναι ένα πολυμορφικό φαινόμενο (Brown, 2009) - ppt  κατέβασμα
Παιχνίδι Tο παιχνίδι είναι ένα πολυμορφικό φαινόμενο (Brown, 2009) - ppt κατέβασμα

Αφηγηματικά και λειτουργικά μοτίβα και συμμετοχικός σχεδιασμός ψηφιακών  παιχνιδιών για την αειφορική διαχείριση δημόσιου χώρου
Αφηγηματικά και λειτουργικά μοτίβα και συμμετοχικός σχεδιασμός ψηφιακών παιχνιδιών για την αειφορική διαχείριση δημόσιου χώρου

Κατασκευή ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τίτλο " Χώνεψέ Το" by Πανεπιστήμιο  Αθηνών - Issuu
Κατασκευή ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τίτλο " Χώνεψέ Το" by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu

PDF) Μαθαίνω παίζοντας ή παίζω μαθαίνοντας: μια κριτική θεώρηση της θέσης  των παιχνιδιών στο σχολείο του 21ου αιώνα
PDF) Μαθαίνω παίζοντας ή παίζω μαθαίνοντας: μια κριτική θεώρηση της θέσης των παιχνιδιών στο σχολείο του 21ου αιώνα

Συνεργατική διασκευή ψηφιακών παιχνιδιών: η ψηφιακή ικανότητα της  επικοινωνίας και συνεργασίας
Συνεργατική διασκευή ψηφιακών παιχνιδιών: η ψηφιακή ικανότητα της επικοινωνίας και συνεργασίας

Μάθηση μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια στο διαδίκτυο - Flowmagazine
Μάθηση μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια στο διαδίκτυο - Flowmagazine

Θεωρίες μάθησης και ψηφιακά παιχνίδια by Lakis Varthalitis
Θεωρίες μάθησης και ψηφιακά παιχνίδια by Lakis Varthalitis

Το ηλεκτρο-δωμάτιο: Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για το μάθημα  τηςΦυσικής Ε' τάξης Δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu
Το ηλεκτρο-δωμάτιο: Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για το μάθημα τηςΦυσικής Ε' τάξης Δημοτικού by Πανεπιστήμιο Αθηνών - Issuu

Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση

PDF) Ανασκόπηση εκπαιδευτικών ερευνών για σοβαρά παιχνίδια στην τυπική  εκπαίδευση
PDF) Ανασκόπηση εκπαιδευτικών ερευνών για σοβαρά παιχνίδια στην τυπική εκπαίδευση

Zelda: Αλλάζοντας του κανόνες του παιχνιδιού: Ψηφιακά παιχνίδια στην  εκπαίδευση ατόμων με νοητική καθυστέρηση, Μαρία Σαριδάκη | PPT
Zelda: Αλλάζοντας του κανόνες του παιχνιδιού: Ψηφιακά παιχνίδια στην εκπαίδευση ατόμων με νοητική καθυστέρηση, Μαρία Σαριδάκη | PPT

Οδηγίες Γραφής και Διαμόρφωσης Κειμένου
Οδηγίες Γραφής και Διαμόρφωσης Κειμένου

DOC) "Τίποτα δεν πάει χαμένο" Εκπαιδευτική παρέμβαση βασισμένη στα ψηφιακά  παιχνίδια | Argiro Nitsa - Academia.edu
DOC) "Τίποτα δεν πάει χαμένο" Εκπαιδευτική παρέμβαση βασισμένη στα ψηφιακά παιχνίδια | Argiro Nitsa - Academia.edu

ΕΛΙΔΕΚ, Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας
ΕΛΙΔΕΚ, Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ψηφιακά παιχνίδια στην τάξη και η περίπτωση της Ειδικής Αγωγής:  Εκπαιδευτικές Θεωρίες, Κριτήρια Επιλογής και Εφαρμογή | PPT
Ψηφιακά παιχνίδια στην τάξη και η περίπτωση της Ειδικής Αγωγής: Εκπαιδευτικές Θεωρίες, Κριτήρια Επιλογής και Εφαρμογή | PPT

PDF) Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού.  Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα
PDF) Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα

Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών.  Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της  Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.
Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.